Arviiiiiiiid... :]

Idag väntade jag på Arvid inne på skolan där han går... Var sjukt random för jag hade ingen aning om vart jag var nånstans, allt var så STORT och nån random människa trodde jag gick där och bad mig komma på nåt slags möte som var nånstans imorgon...

Sen dök Arvid upp iallafall. Han kom ungefär samtidigt som jag såg Yulias pojkvänn. Jag är inte van att se honom utan Yulia, det här var... andra?... gången jag såg honom utan henne, men han var på skolan han går på, och då är det okay... Medans Arvid och jag gick igenom skolan mötte vi några han kände, som tydligen hade haft svårt att tro på att Arvid har en flickvän... x'D

De verkade iallafall ganska trevliga, men jag hann inte riktigt få nån uppfattning... Fast det var random. Jag kände också att jag var på mitt "dåligt-skämt-hummör". (ungefär som i sommras när jag var gatumusiklant och hela tiden sa att det var lite dålig stämmning, eller att det var nåt som inte stämde, såfort nån skulle stämma en gitarr eller bas...)
Så idag har jag.. i princip varit med Arvid... Och jag hade trevligt med Sara på skolan också ^^ Fast imorgon ska jag få tillbaka min hatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0